Aankomst Barbados - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van Cruisevakantietonanniegeannekegeurtmarian - WaarBenJij.nu Aankomst Barbados - Reisverslag uit Montfoort, Nederland van Cruisevakantietonanniegeannekegeurtmarian - WaarBenJij.nu

Aankomst Barbados

Door: Marian

14 Februari 2016 | Nederland, Montfoort

Na een voorspoedige reis, zijn wel via Londen veilig aangekomen in Barbados. Allerlei formulieren moeten invullen, want ja....Je laat niet zomaar iedereen toe.....Al met al na wat gekibbeld met dat mens wel of niet de naam Verheul gebruiken, liet ze ons door. Met de koffers is het ook allemaal goed gegaan....Iedereen kan zich wel 10x per dag verkleden. Gisterenavond in het hotel nog wat gedronken, en toen lekker gaan slapen. Vanmorgen een Engels ontbijt genuttigd, koffers opnieuw gelabeld voor de cruise. Nu bij het zwembad ff chillen en dan om 12 uur richting de haven voor onze grote reis.

Lieve groetjes van ons allemaal.

• 14 Februari 2016 - 15:12

Bjorn:

Veel plezier!

• 14 Februari 2016 - 15:24

Petra:

Bizar dan hè hier regen en sneeuw. Geniet van de warmte en benieuwd hoe jullie het gaan ervaren. Ahoy ptje xx

• 14 Februari 2016 - 15:56

Ma:

Wat een mens ze ziet toch dat jullie verschillend zijn Hahaha en nu voorbereiden op de cruise zijn benieuwd hoe jullie het ervaren xx Pa en Ma.

• 14 Februari 2016 - 16:36

Brenda:

Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Lekker geniete! Ik ben benieuwd

• 14 Februari 2016 - 21:03

Willeke:

Have fun in de sun op de boot en alle mooie eilanden :)

• 15 Februari 2016 - 11:02

Your En Kirs:

Wat goed om te horen, lekker genieten van de boot de zee de zon eilanden drinken eten, alles!! Xxxx

• 15 Februari 2016 - 12:18

Michelle:

Heerlijk! Geniet ervan met zn zessen! :D X

• 15 Februari 2016 - 12:39

Anita:

Hoi hoi Geniet er lekker van, ben benieuwd naar de verhalen. ik ga jullie volgen hoor.. groetjes buren 46 xx